ihelgen är det du och jag.

Vet ni? Imorn förenas vi igen, jag och min fina. Om än bara för ett par dagar, men oj vad kärt återseende det kommer att bli. Så längesen vi sågs, så mycket fina minnen vi har tillsammans. Det pirrar så i min mage, jag är nästan nervös... Jag snackar givetvis om mitt älskade finaste Oslo. Helgen är ganska planerad, måste ju hinna göra allt jag vill! Käka favorit pastan på Tullins, dricka öl på Lökka med mina fina och saknade jobbkompisar, fika på Oslomekaniskeverksted, strosa på Karl Johan, kollade favorit secondhand butikerna, promenera längs aker älven, ja men ni vet sånt som man gjorde varje dag när man bodde där. Sånt jag minns så väl och som jag saknat ännu mer!
Ihelgen kommer man må så bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback