SÖN

Nu blev det söndag. Då var vi pigga och glada trots det dåliga vädret. Vi var ett gött gäng tjejer som fikade och skvallrade på Tealounge.
Och sen gick vi hem för lite mat och vila. Innan vi gick och tog oss en öl på Laundromat som kan vara de mysigaste stället på hela Bislett.
(den sista bilden är egentligen mest till Vegard, som tipsade mig om den underbara filmen March of the penguins och efter jag sett den är typ pingviner och taxar mina favorit djur, för det är ett ganska fint citat ändå.)

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah. och marie som hatar pingviner, säg inget till henne. ;) och värsta falköpingsligan! mys ni har. :)

Postat av: Marie

haha, jag har faktiskt börjat komma över det!

2011-05-19 @ 21:47:40
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: malin

haha eehh!! inte taxar jen ;)

2011-05-22 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback