en rätt galen helg.

Ja, det har det minst sagt varit. Idag har jag varit så trött och sliten, men det var det värt.
Ni ska få den i korta drag.
I fredags var det fest, förmodligen en bland det flummigaste kvällarna på länge.
I lördags laddade vi batterierna i solen på Aker Brygge (det är vår i Oslo!) och på kvällen blev det fest, denna gången följde Eve med också.
I söndags grillade vi för första gången i år (jag har dokumenterat detta väl, så ni ska få en liten film på det sen!) och sen blev det en hel dels chillande.
Ett litet bildregn.
vi var på qadiz, drack öl, dansade och träffa lite annat folk innan det bar av hem för efterfest hos grannarna.


underbara sol, underbara aker brygge.



Eve frågade mig "ska jag ta med minttun?" detta kan bli en spännande kväll tänkte jag.

Sen blev det lite utav en barrunda på Grönlykka skulle man väl kunna säga. Sjukt trevligt!



Vi grillade för första gången i år, och det var sååååå gött!


Hoppas ni hade en lika trevlig helg som jag hade.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback