random pics, fina dagar!

Jag införskaffade mig en iphone för inte så längesen (i'm in löve!). Så jag tänkte ni kunde få se lite bilder jag tagit med den de senaste veckorna. Instagram, det är fint det!
en glad karin och en fin syster.
min midsommar klänning och en glad jennifer.
på landet kan man pussa på får och två glada tjejer på väg till Malmö.
night out in Malmö och trött tjej dagen efter.
en glad anders och fint kladd på gatan.
kärt återseende och grill i folkets park.
en regning kväll och en solig dag.
midsommarfirandet var som sagt löve!
peppade tjejer påväg till Roskilde, och en hejdå bild från Roskilde.
första stoppet på vägen hem blev donken, andra var för att kolla till bilen. tjejer kan!
igår åt jag sushi med johan, sen lekte vi lite med wille!
och ikväll grillade vi ju och gick på lina.

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan bara inte hjälpa att fråga:

dina glasögon på presentations bildens källa?

Postat av: Evelina

åhååååh, ÄLSKA iphone!! jag ska verkligen skaffa en när jag kommer hem från resan!



och jag ÄLSKAR bilden med lammet som blir pussad. underbart.

2011-07-08 @ 09:05:03
URL: http://evelinalamu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback