från kusten, till fkp och vidare igen!

Jag åkte ner till stugan i Kungshamn i torsdag, skulle stannat till i söndags men kom hem idag. Det har varit en helt otroligt bra vecka fylld med precis vad en otroligt bra vecka ska vara. Sol, bad, härligt häng, sena kvällar, god mat, mycket dans, fiskeri, loppis, mys och massa, massa, massa skratt och skoj.
Jag har som sagt varit otroligt dålig på att använda kameran, men har tagit lite med mobilen. Så ni ska få se lite utav min vecka genom mobilen, bättre än inget.
loppis och fiskeri, och napp fick vi ju som sagt.
en utekväll och en fika med kusin och syster dagen efter!

en väldigt-väldigt glad tjej och de firades ordentligt!

ett fint Kungshamn och ute till havs.

en tågresa hem från kusten och en bild tagen nyss. det är fullmåne och jag myser på som bare den just nu.
Imorgon bär det av mot malmö, och jag är så himla himla glad. berättar mer imorgon! Det är ett evigt flängade på mig just nu. Och jag har nog inte riktigt varvat ner sen flytten från Oslo, men jag trivs med det. Det är sommar och jag gillar ju att flänga. Så redan nästa vecka blir de kusten igen, känns inte mer än rätt liksom :)

Kommentarer
Postat av: jessie

glöm inte andas baby :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback