TAGGA!

Yes, nu mina vänner är de full fart framåt.
Imorgon blir det en heldag med jobbet (vi snackar 06.40 - ... framåt småtimmarna?) det blir jobba halvdag för sen åka upp till Holmenkollen för att äta lunch och kolla VM, senare är det show och prisutdelning, och därefter middag. Ska bli riktigt kul!
På fredag ska Anders (och jag ska ju hjälpa till) bjuda på 3rätters och sen blir det utgång, för han flyttar hem på lördag. Och sen fick jag veta att Frida ska komma till Oslo ihelgen och henne har jag inte träffat på svinlänge, så det ska bli så mysigt att träffa henne.
Vilken vecka mina vänner, vilken vecka. Kan ju inte annat än att vara en glad tjej just nu!

Kommentarer
Postat av: A-Dog

Hääärligt sjukt taggad för morgondagen och fredag! Citerar jerker; "GYMMA,DEFFA & TAGGA!"



2011-02-23 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback