ON MY MIND, RIGHT NOW.

Här händer det inte mycket mina vänner. Ganska tråkigt, rätt skönt. Så istället för att tråka ut er om vad jag gör om dagarna så bjuder jag på lite bilder istället. Just det, jag har en sjukt mysig, fin och rolig liten film idé, jag har haft den ett tag men.. jag ska verkligen försöka genomföra den och så ska ni få se, kan bli världens finaste. Men det blir efter jullovet isåfall, när jag har lite mer tid. Den är nog värd att vänta på :)
Vi hörs när vi hörs folks!

image description

Vissa har ni sett förr, andra inte. Gammalt och nytt, en underbar kombination. Och varför inte tillsammans med en fantastisk fin låt.

Kommentarer
Postat av: Marie

sjukt att jag lyssnade på den på spotify, stängde av, för att upptäcka att du lyssnade på samma. finis! <3

Postat av: gabbannnn

Åh, fina bilder, man blir så avis.. OCH världens bästa låt!! Den ska jag ha på mitt bröllop haha..

2011-12-09 @ 11:55:23
URL: http://gabbananas.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Emmy

Super härliga bilder!

2011-12-09 @ 18:05:43
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Mamma

helt ub låt jenn min å inte minst sagt bilderna som vanligt. love you baby girl

2011-12-09 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback