DET GÅR BRA NU!

Alltså, kompis de går bra nu, känner jag. Titta här.
v. 16 - påsk- spenderas i Falköping, kommer bli bra.
v. 17 - valborg - spenderas i Malmö/Lund, kommer bli KONGE. Är överpepp.
v. 18 - ska jag få träffa Emelie, Johan och Karin. HERREGUD VILKET KÄRT ÅTERSEENDE!
v. 19 - Karin kommer till Oslo över helgen och sen ska vi fira 17maj helt sjukt mycket.
v. 22 - jag fyller år, Anders kommer fylla år. Vi ska fira detta ihop med buller och bong. Alla är bjudna och vi ska slå klackarna i taket och dansa till solen går upp.
v. 23-24 - Sista veckorna i Oslo innan flytt. Ojoj, blandade känslor. Fast mest gött.
v. 25 - MIDSOMMAR - spenderas alltid i Hunnebo/Kungshamn/Smögen och är förmodligen bland de roligaste på hela året. Vissa älskar julafton, jag älskar midsommar.
v. 26 - ROSKILDE! - åh, det ska bli så himla kul. Blir första gången, åker med ett gött gäng och jag är fett taggad.
Ja, ni ser ju! Och sen är ju de mer än halva sommaren kvar, galet. Och den är mer spännande, för den är så oklar ännu. ÅH, PEPP!

Kommentarer
Postat av: karin

tummen upp!!!

Postat av: agnes

kompis det går bra nu.

2011-04-19 @ 22:32:01
URL: http://agnesalmvarn.se
Postat av: Marie

7 juni - MARIE KOMMER HEM!

2011-04-20 @ 06:28:50
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback