FIN HELG!


Fredag kväll och jag, Anders och Johan lagade mat och tog några öl.

Jag och Johan började lördagen med en god frukost.

Sen gick vi ner till stan för att möta mamma, Emelie, Fia och hennes mamma.

Det blev lunch på Tullins. Jag gillar Tullins.

Efter Tullins och en tacopaj senare så var det dags att gå till kräftis hemma hos Jessie och Linus.

Det regnade, men vi hade tält och paraplyn så det gjorde ingenting. Men vi åt god mat, skålade och det blev faktiskt väldigt mysigt!

Det blev lite kallt och vi gick in.




Vi gick till Ballroom för att kolla All in, en skidfilm, och dansa lite. Efter det gick vi hem, och så blev det lite flummbilder.

Sen såg vi detta och tyckte det stämde jättebra!

Och jag posade på in i det sista.

Sen blev det söndag morgon, och Anders kom förbi. Vi gjorde amerikanska blåbärs pannkakor, och detta är inte ens häflten! Och Johan åt bara en..


När Anders gått hem, mamma och Johan åkt tillbaka till Falköping gick jag, Emelie och Fia till Aker brygga, njöt av solen och tog en glass.


Vilken bildbomb!
Men nu blir det mat, Greys Anatomy och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback