INTE PEPP PÅ PACKNINGEN!

Jag har sagt det förr, säger det igen.
Jag är hopplös på att packa, om det gäller en weekend, en månad eller ett halvår. Men denna gången tänker jag packa behagligt som Jessie skulle sagt!



Yes, så ser det ut. Jag viker inte, jag trycker ner det. Lina skulle bli sur om hon såg detta, på resan var det mer eller mindre hon som vek mina kläder (och det tackar jag för!). Och ett tack till Simon som insåg att jag aldrig skulle få plats i min lilla väska utan lånade mig sin.

Och för er som undrar vart jag ska så bär det av mot Göteborg imorgon och USA på lördag. Jag ska hälsa på min släkt på mammas sida, och det ska bli så mysigt (nu börjar flängadet som kommer hålla i tills nyår!).

Kommentarer
Postat av: josefin

trevlig resa! hoppas du fick ner allt i väskan också ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback