DAG 09 - Min tro

Som liten trodde jag på Gud, tomten och tandfeen. Men jag växte, blev äldre och började istället tro på mig själv, på att folk gör så gott dom kan och att allt alltid löser sig till det bästa, att man bara ska umgås med folk man tycker om, äta god mat, ha roligt och skratta mycket.
Jag tror på karma och ödet.
Och när man dör, då hoppas jag att man kommer till någonslags himmel, där man kan fortsätta att ha kul och träffa dom man saknat alldels för länge.

Allt detta låter kanske lite flummigt, men det hela känns rätt flummigt ibland.


Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha tack jennifer! hur vacker är inte duuu då! hoppas läget i usa är bra, massa kramar och pussar

Postat av: josefin

jag tror som du jennifer..!

2010-11-29 @ 09:01:33
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback