underbara panama!

Hej mina vanner!
Nu ar vi i Bocas del Toro, som ligger i Panama, underbara Panama. Bocas ar olika sma oar, och for att ta sig runt behover man aka bat och det ar sa himla mysigt. Igar hade vi turen att fa folja med nagra till en otroligt vacker o, vi var 5 personer som akte dit och det var nog bara vi dar. En en hel o for oss sjalva, jag tror jag kommit till paradiset. Ni ska fa se!




Och som om inte det vore nog, nar vi landa i Panama City hade vi bara en dag och vi hade hort att shoppingen skulle vara hur bra som helst, och det var den! (Sa mamma, jag har skickat hem ytterliggare ett STORT paket med massa klader :)

Imorgon ska aka runt till massa olika sma oar och snorkla! Ska bli riktigt roligt. Vi snorklade ju i Australien, och det ar en san haftig kansla. Hoppas pa en likadan har!

Vi satt och prata lite idag och sa kom vi pa att om lite mer an en manad ar vi hemma. Kanns sa konstigt, nastan omojligt att forsta. Det ska bli jattekul att komma hem, samtidigt som man inte vill lamna allt det har. Men jag saknar er! Vi hors snart igen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Marie

det ser helt underbart ut jennifer! njut som faaaaaaaaan! längtar tills vi ses! :) när tror du att du kommer till oslo igen?

Postat av: Cissi

så himla fiiint! blir tokig, ser ut som att det är bilder till en katalog eller ngt!! puh, avis som vanligt..

2010-03-11 @ 10:16:15
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Lotta

OMG

2010-03-13 @ 18:35:26
Postat av: Fredrik

jenn-o!! ser sjukt varmt och gott ut, typ 35 grader varmare an har. vad har ni kvar nu? posssss skot om dig ses om ett tag! halsa fisen och KS! :)

2010-03-16 @ 23:17:37
URL: http://www.fiddern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback