MÅNDAG

Hej!
Det är måndag och jag har tusen saker att göra, eller i alla fall känns det så. Det är massa små saker som bygger på och nu är det dags att ta tag i det. Men först på listan är att skaffa mig ett nytt kontantkort, i lördags försvann min mobil eller snarare jag tror den blev snodd, men men. Nu är den borta och det är inte hela världen, men det är SIMkortet som är det jobbiga. Alla nummer och så ni vet.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i denna lite tråkiga dag, men sen är det bara roliga saker som väntar resten av veckan!


Tänkte köra en bildupdate från helgen senare också.
Tills dess,
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Cissi

det är väldigt svårt föe mig att säga nu hur det ser ut då. börjar skolan typ 31aug eller 1 sept eller ngt. just det är väl egentligen ingen problem. men eftersom jag inte bestämt mig än om jag ska spela volley nästa säsong så kan jag inte veta hur upptagen när jag förens jag bestämmer det du vet.. kan ju vara ngt, eller inte.. bajs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback