vi lever!

Vi bilar igenom sydafrika, och just nu ar vi i Jbay och har det otroligt gott. Surfar, chillar och bara njuter av detta lugna livet. Imorgon aker vi nog vidare till Kapstaden, men vi far se. Ratt gott att ha bil och bestamma lite sjalv vart man vill och nar.

Safarin var jattebra och jag ska lagga upp bilder och uppdatera mer. Men det ar sa otroligt daligt med internet har, men jag lovar att det inom kort kommer en ordentlig update!

Hoppas ni har det bra hemma!
Massa kram,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: jessie

bilder! :D hihihi blir fun det

Postat av: agnes

jag saknar dig meee! det blir vældigt mycket tapas i sommar, lita på det:)



2010-01-19 @ 15:25:59
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Lotta

fett nice alltså! :D såg du några lejonungar?

2010-01-20 @ 23:06:11
Postat av: jessie

haha lejongar vill jag med se. jenn lotta har ny lægenhet :D wihoooo..

hallå bilder? lamt! lægg upp en bild på c u r t haha

2010-01-22 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback