Jbay in my heart!

Jo, sa efter Joburg och safarin fick jag och Lina for oss att hyra en bil och kora ner till Kapstaden. Vi valde att kora kustvagen och det ar ungefar en 3dagars biltur. Men ni anar inte hur fint det var, och det var sa himla vart att lagga de dagarna pa att kora bara for att se hur allt ser ut. Vissa stallen var givetvis mindre fina, vi korde t.ex. igenom nagra stader dar vi absolut inte fick stanna, fast jag hade nog inte stannat dar frivilligt iaf =)

Men efter 2dagars korning kom vi fram till JBay, en liten surfhalla som egentligen ar helt tyst sahar ars. Men vi hade det sa otroligt bra. Ratt sa fort nar vi kom ner bokade vi surflektioner med Dane och efter lektionen traffade vi hans vanner och sa blev det att vi hangde ihop med ett gott gang. Jag tror nastan att jag foredrar mindre stader nar man ar ute och reser just darfor att man lar kanna folk sa mycket battre och speciellt lokalbefolkningen. Sa det var verkligen med tarar i ogonen vi lamnde Jbay for att aka vidare till Stellenbosh (en studentstad pa vag till Kapstaden) men med lite tur sa kommer killarna ner till Kapstaden innan vi drar vidare till Rio.

Lite bilder!

Det blev en hel del fest, darav det flesta "barbilderna!" (och Jessie du far lista ut vem som ar vem!)
KRAM


Kommentarer
Postat av: karin

å vad fint.vad kul att ni tycker det är så bra!

hörs snart älskade vän

Postat av: jessie

haha jag gissar jag gissar :D härligt att ni ger mig lite kärlek tjejer! detta är tungt. vit som en snöboll är jag med. BUUUHUUU hihihi akta så ni inte blir rånade nu då.

2010-01-23 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback