saara marknad i rio!

Hej!
Idag har vi varit på Saara marknaden i Rio, dom andra gav upp efter en timma, men jag gick omkring två timmar till. Jag älskar att gå omkring i själv och bara ta in allting. Det fanns jättemycket fina klänningar, kjolar och linnebyxor, men det jag fick med mig hem var ett par jättefärglada linnebyxor (i löve dom faktiskt!), en sjal och en plånbok. Sen har jag hittat en klänning och en långkjol jag ska köpa, men det behöver jag inte stressa med eftersom det är väldigt mycket samma på alla marknader.
Det är inte jättebilligt, men det struntade jag i idag. Jag är på semester och jag göttar och unnar mig, så är det bara!

Nu tar vi ett bildregn tycker jag
Jag kallar denna kvällen för, sushi kvällen!


Saara marknaden


Och vet ni vad? Jag trodde inte det kunde bli så mycket bättre, men det kan det. Karin kommer till Rio på fredag och jag är bara så glad! Det ska bli hur kul som helst. Äntligen blir vi tre igen, som vi saknat henne.

Hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: em

sexii lady in blue shirt @ saara marknaden ! ;)

woho

Postat av: karin

diggar emelies kommentar haha!

btw jag ska med på saara marknad :D

ses snart min bästa!!!!!

2010-02-10 @ 18:42:26
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: Cissi

SÅ JÄVLA BÄST ATT PRATA MED DIG IDAG!! pussloveyou

2010-02-10 @ 21:05:24
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback