RIO!

Ah, underbara Rio!
I fredags kom Karin och nu ar vi antligen samlad trupp igen, starkare an nagonsin. Dessutom sa slipper vi alla koer tack vare Karins krycka, hihi.

De senaste dagarna i Rio har varit alldels alldels underbara. Carro, Mikaela, Lisett och Sara kom till Rio i fredags ocksa, sa vi har varit ett gott gang som suttit pa stranden och druckit ol och myst. Det har aven blivit nagra marknader till och jag bli galen, jag vill kopa sa mycket men min vaska borjar bli betydligt mycket storre och alldels for tung.
I lordags skulle vi gatt pa fotboll, men det blev missforstand och trakigheter sa vi fick vara utan och det kanns lite trakigt att ha missat det, men det ar ju bara en anledning till att aka till Rio igen, man far val se det sa.
Sondagen var nog den basta dagen i Rio. Vi var ett stort och gott gang som samlades pa stranden for lite beach volley och bad, sen akte vi hem och laga mat och sen bar det av till sjalva Karnevalen. Vilken stamning, vilka fina farger och vilken folkfest! Det var sa otroligt maktigt att vi blev alldels till oss. Jag onskar sa att man ibland kunde samla upplevelser och kanslor pa burk och sen bara dela med mig utav det till er. Men jag tog inte ens med min kamera eftersom en utav tjejerna vi traffat hade blivit ranad dar kvallen innan, men jag ska fa tag i lite kort iaf.

Igar var det var sista dag i Rio och da besokte vi Jesus statyn, den var riktigt maktig och vilken utsikt det var darifran.

Kort och gott, jag gillar verkligen Rio!

Nu tar vi lite bilder pa det tycker jag


Sa, det var lite blandade Rio bilder!
Nu bar det av till Peru och det kanns gott att lamna Rio med flaggan i topp.

Kommentarer
Postat av: Marie

vad hääärligt och cooolt och jag är megaavundsjuk! :) puss!

Postat av: agnes

GØTTAR ER SÅ ATT SER JAG!

2010-02-17 @ 09:07:46
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: jessie

FOTTBOLL? haha hhar jag missat något gumman? ofta du skulle åka tillbaka till rio før att se fotboll ;);) :D måste vara någon kille bakom detta

2010-02-17 @ 11:01:28
Postat av: Cissi

så himla läckert alltså! blir ju avundsjuk jag meeee...

2010-02-17 @ 12:29:26
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback