RIO BABY!

Nu ar vi framme i Rio efter manga om och med.
Flyget fran Johannesburg till Sao Paulo var nog det varsta jag varit med om, det var minst sagt a bumby ride i ungefar 5timmar. Nar vi landat inser vi att ingen pratar engelska (man har verkligen blivit bortskamd med att alla forstar en nar man bara varit i engelsk talande lander), men till slut kommer vi ivag till busstationen dar vi sedan hittar en buss till Rio. Den resan gick helt OK, men nar vi kommer fram till Rio blir det samma sak igen, ingen pratar engelska och vi har ingen anning om vart vi ska eftersom vi inte har nagon fungerande telefon eller dator nara till hands. Men men, nu ar allt lost och vi ar antligen framme pa hostelet. Och Rio ar valdigt mysigt.
Igar var det sol och bad, och det blir det idag ocksa, det ar sa otroligt varmt har att det inte gar att gora annat mitt pa dagen.

Vi hors snart igen!
Kramar,
Jennifer.


Kommentarer
Postat av: karin

love the picture

Postat av: Marie

gaaaah, bruna bastards är ni! snygga! :) jag och adam ska dra en vecka till egypten och götta oss lite! ska bli skönt med sooool! :) PUSS baby!

2010-02-07 @ 11:21:51
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: agnes

HERRE MIN GUD, skulle inte vilja stå bredvid dig just nu. jag ær ju vitast i sverige+norge som vanligt och du verkar ju brunasi i værlden?! FINT

2010-02-08 @ 11:09:49
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Cissi

verkligen. taskigt o lägga upp den bilden.. ;) JENNIFER JAG SAKNAR DIG. kan vi ordna en skype en dag tror du? med alla timmar som är fel på dygnet o allt? hoppas! PUSSPUSS

2010-02-08 @ 11:39:23
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback