+ vs -

Min dag har inte varit så spännande. Så vi kör en -+ idag tycker jag.

-
övertiden var jätteseeeg
jag har packat, men det är nog det värsta och tråkigaste jag vet
det är sviiinkallt ute!

+
jag tjänade lite extra pengar pga övertiden = mer mellandagsrea shopping!
övertiden var nog rätt OK ändå, flummade ur rätt bra med anders och jessie
jag leder chokladkalender tävlingen på jobbet än så länge, sista dagen är imorgon. heja på mig!
imorgon åker jag till falköping för att fira jul med familj och släkt
på lördag får jag träffa alla mina finafinafina tjejer, och många av dem har jag inte sett på tusen år typ!
jag pratade med johan h i telefon, jag vill åka till åre och hänga med honom typ nu känner jag!
jag tror jag har fått med mig allt trots min slarviga packning


mer + än - och då är jag en glad tjej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

finfina du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback