DAG 18 - Min favoritfödelsedag

..var nog när jag fyllde 19 och jag skulle ta studenten bara 5 dagar senare. Det var studentfest, (ållecamp, när alla 3or möts på skolan, festar, nattbadar och tältar där!) Jag var först bland alla mina tjejkompisar dit och undrade vart tusan dom var. En liten stund senare hör jag sång och där kommer dom allihopa med ett jättepaket och ballonger.

Senare på kvällen fick jag och min kära vän Cissi en galen idè att klättra upp på skoltaket, när vi väl kommit upp börjar hon sjunga jag må hon leva och får med sig allihopa. Sen ramla jag mer elle mindre ner från taket och flashade mina prickiga trosor för de flesta..
Men åh, det var en underbar födelsedag.


imorgon - dag 19 - detta ångrar jag

Kommentarer
Postat av: Cissi

puss! älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback