DAG 17 - Mitt favoritminne

Detta är svårt, för jag tror inte jag har bara ett favoritminne. Så jag gör som Josefin gjorde, jag begränsar mig till den senaste året.. vilket också är sjukt svårt med tanke på att det har hänt så otroooligt mycket detta året.
Men ett av de minnen jag kommer ihåg extra mycket är när jag och min kära vän Agnes var iväg på tågluff i Europa i augusti och när vi stannade till i vår favorit stad Barcelona. Vi var på efterfest och så spelade vi in en sjukt rolig film, som nog bara jag och Agnes tycker är rolig egentligen. Och så fort jag tänker tillbaka på hela den kvällen bara skrattar jag, den sammanfattade nog vår resa rätt så bra egentligen. Och det är såna minnen man ska plocka fram när allt känns lite jobbigt.

imorgon - dag 18 - min favoritfödelsedag

Kommentarer
Postat av: Marie

DU ÄR SÖÖÖT! och imorgon ska vi mysa så himla myckeeeeet. JAG LÄNGTAR! ringer dig efter jobbet. LOVE!

Postat av: agnes

så.jävla.bra.

2010-12-05 @ 23:22:23
URL: http://agnesalmvarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback