the final destination, NY!

Yes, nu ar vi som sagt i NY, och det ar en ratt stimmig stad, men jag gillart. Igar var det shopping i Soho for hela slanten, och idag har vi turistat, men vi ar inte klara an pa langa vagar, sa det far bli minst en dag till med turistande. New York ar en san stad jag skulle vilja vara manader i, for det finns sa mycket fint och roligt och det kanns som om man maste varit har ett tag innan man hittar guldkornen, men sa ar det val iofs i alla stader antar jag.

Jag tycker vi kor lite bilder nu.





Blev ratt mycket bilder, men jag gar ju runt och tar kort hela tiden!
I veckan ska vi se Chicago pa Broadway och Comedy Show pa Time Square. Det blir grejjer det.

Kommentarer
Postat av: sara

åh va underbart de ser ut. längtar verkligen tillbaka, cool och fin stad! :) njut av de sista nu så ses vi kanske i stockholm när du kommer! Kram!

Postat av: kg

åh jenn. ser helt fantastiskt underbart ut:) fina bilder du tagit. häftigt att ha sett en riktig basket match. den är nice. saknar er nu. kom hem till sverige och våren! :D

Postat av: agnes

SÅ GÖTT!

2010-04-13 @ 10:25:42
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Marie

sjukt fina bilder jennifer! NAJS!

2010-04-14 @ 19:39:16
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback