det ar dags nu!

Det har varit helt otroligt fint vader de senaste dagarna, shorts-vader! Sa i tisdags beslot vi oss for en picnic i parken. Det var sa himla gront och fint och det kandes inte alls som om man var i New York. Ni ska fa se!



Och vi fick precis reda pa att vart flyg imorgon kommer lyfta, vilket betyder att jag ar i Falkoping pa lordag och i Oslo pa tisdag eller onsdag nasta vecka! (Vem vill traffas?)
Pa ett satt kanns det trakigt att avsluta denna resa, men sen tanker jag pa min fina familj och mina underbara vanner jag har dar hemma, da kanner jag att jag vill hem pa en gang, det ar dags nu!


Kommentarer
Postat av: karin

jag vill traffas :D

Postat av: Marie

jag vill träffaaaaaaas!

2010-04-22 @ 20:43:25
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: josefin

välkommen hem får man ju passa på att säga nu då!

se att du kommer till byen redan nästa vecka.. flyttar du tillbaka eller är de bara lite besök?

2010-04-23 @ 09:36:32
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback