stressit!

Inte så duktigt att uppdatera men det har varit mycket och jag känner mig stressad nästan hela tiden! Nu börjar det närma sig resan och jag har nog inte riktigt förstått att jag har en del saker som måste fixas innan jag åker. Men denna veckan ska jag ta tag i massa. Jag och Kajsa är lika sega båda två och nu har vi bestämt oss för att vi ska börja göra en liten lista varje dag över saker som måste göras, för annars händer det inte mycket ska ni veta.

När jag är klar med min lista idag ska jag träffa Anders och Johan. Idag ska jag bjuda dom på världens godaste korvstroganoff a la jennifer!
Då får vi se när nästa update blir, lite spännande så.

och just det, till dig Cissi!
Now the sky could be blue
I don’t mind
Without you it’s a waste of time
Could be blue
I don’t mind
Without you it’s a waste of time

Well the sky could be blue
Could be grey
Without you I’m just miles away

Well, the sky could be blue
I don’t mind
Without you it’s a waste of time

Kommentarer
Postat av: agnes

mm, så gør vi! vi tar matlagningen på torsdag och bion på fredag kanske? jag vill himla gærna se den filmen! så kan man værma upp med ett glas røtt.

jag tycker att det låter som en ypperlig ide.

hørs på torsdag! vi kan laga hos mig, puss.

Postat av: Cissi

Jag älskar dig!

2009-09-22 @ 23:38:24
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: em

haha. a la jennifer. ligger du på den nivån nu?

2009-09-28 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback