good old times

Och då var högskoleprovet gjort och jag har ingen som helst aning om hur det gick, men svaren skulle publiceras efter klockan fem så då får vi väl se.

Kom till Falköping redan i torsdags kväll, och det har varit mest mys med familjen vilket har varit gött. Det är faktiskt sista helgen hemma tillsammans med Emelie och mamma innan jag åker iväg så då får de passa på att mysas! Men ikväll ska vi ett gött och stort gäng till Stina för att fira henne. Ska bli så himla roligt att träffa alla mina tjejer, like the good old times så att säga.



Det var den för nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

helgen var gooo, jag och malin tog det faktiskt lugnt i lørdags:D sjukt længesen.

hur var din? nær ses vi?

PUSS hun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback