sista.. allt!

Ihelgen hade vi vår hejdå-fest med halloween tema och det var så himla lyckat.



Idag packar jag för fullt, det var så himla mycket mer än jag trodde det skulle vara (som alltid?) och man hittar massa saker och det tar tid helt enkelt. Lite jobbigt är det allt och jag blir ju alltid så snyftig av mig, så idag är det liten utav en sån dag. Glädje blandat med ledsamhet. Ett stort äventyr väntar mig men just nu känns det ändå rätt långt ifrån, just nu känns det bara tråkigt att åka ifrån Oslo även om jag vet att jag kommer tillbaka snart, Oslo är så himla fint.

Men nu ska jag packa lite mer, sen ska jag och Johan laga mat. Åh, honom kommer jag sakna. Jag kommer sakna allihopa.

STOR PUSS!

Kommentarer
Postat av: em

aah founduekvall later underbart. det hade varit najs att vara dar med er. va precis over hos mormor och kollade massa gamla kort. det var mys. dock kommer hon inte ihag sa mkt av den goda tiden. menmen. jag saknar dig med!! det hade varit gott o ha dig med har, framfor allt nu nar vi bor pa mormors senior home. allt gar lixom tio ganger saktare har. haha. btw jag och mamma spelade in ett klipp som du ska fa. haha fick med oss nagra helium ballonger fran affaren pa halloween. sa sog vi in all luft och pratade. det var skoj. jag ska skicka det over mailen nar jag ar hos steve och michelle. take care jeenn. btw, snygg du va pa halloween! PUSS

Postat av: marie

hej sötnos! jag är absolut på! måste få säga hej då till er ju! :( vilken tid? megapuss!

2009-11-02 @ 22:08:56
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: agnes

vilken tid sæger vi då? tror faktiskt att jag skiter i salsan idag. blir så sent annars, och vill ju hinna træffa er så mkt som møjligt!:)



har ju glømt att sæga att designen blev kanooon, hihi!

2009-11-03 @ 11:10:18
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: josefin

ååh, hoppas ni hade en bra helg och trevlig resa nu också!

2009-11-04 @ 09:26:10
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback