hemma!

Hej!
Idag flyttade jag hem till Falköping igen, och det är med blandade känslor, men kvar i Falköping blir jag ju inte jättelänge varken innan eller efter resan och det känns ju gött. Men flytten hem gick bra och givetvis hade jag mycket mer än vad jag trodde, brukar ju bli så. Så när jag kom hem var det bara att rensa igenom allt innan jag hängde in de i garderoben, nu blir ju det svåra att välja vad jag ska ha med mig istället. Men jaja, det löser sig det med.

Veckan har varit jättebra hittills. I måndags var jag bara hemma och packa och lagade mat med Johan. I tisdags var jag ute och drack öl med tjejerna och det kändes både jobbigt och konstigt och säga hej då till dom även om det förmodligen kommer gå jättefort så sitter vi där på Quadiz och dricker öl igen :) Igår kom ju pappa upp, så vi var och åt på Yaya's och det var hur mysigt som helst.
Imorgon ska jag träffa Karin och fixa försäkring sen ska vi ha ost fondue ikväll hemma hos oss, så det blir mysigt.

Om en vecka är jag och mina underbara tjejer på Bali och GÖTTAR och UNNAR oss till max!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Idag har vi ætit våfflor till frukost på BAT!, så vi ær inte alls avundsjuka på att du ska resa jorden runt... jag tror faktiskt att du kommer sakna alla lådor nær du ligger på playan och svettas! :) ta hand om dig nu jennifer åttionio! Kramar från kajsa! (Rætt så bra på att hålla kontakten ær man ju ;))

2009-11-06 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback