forsranning och sista kvallen pa bali

Forsranning idag var helt otroligt haftig, underbar natur och riktigt underhallande. Det var jag och Jessie tillsammans med tva killar och en guide, och som vi paddlade. Den forsta timmen gick det undan, den andra var lite lugnare och vi slutade hela forsningen med ett dropp pa 5meter, lite tufft sa. Har har ni lite bilder.


(det blev inte sa manga bilder, men det tar san tid!)

Annars ar det var sista kvall pa Bali for imorgon kvall aker vi vidare till Australien, alltsa har tva veckor utav vart drygt 6 madanders aventyr bara flugit forbi. Men jag kanner mig redo for nagot nytt nu.
Efter forsranning idag bestamde vi oss for att lyxa till det lite, sa en bodyscrub och lite massage, och manikyr och pedikyr pa de fick de bli, for endas 70kr! Sen har vi shoppat loss lite ocksa, eftersom vissa saker har ar sjuktbilligt kande vi att man far passa pa, i mitt fall blev det tva bikinis och lite annat krimskrams (och ja Johan, jag har fixat en fodelsedagspresent at dig!) Ikvall ska vi ut och ata, och sen blir det nog en liten utgang.

Nasta gang vi hors blir nar vi kommit fram och installerats oss i Australien!
Tills dess, ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Alexander Berglund

finna bilder

2009-11-22 @ 17:56:36
Postat av: marie

vad härligt ni ser ut att ha det! jag är avis! pusspuss babe!

Postat av: em

åh jenni nu saknar jag dig igen! men va gött med forsgrejen där det såg ju äventyrligt ut !! avisavis!

PUSS

2009-11-22 @ 19:09:27
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: karin

skrivskrivskriv sa jag vet hur ni har det. jag far aka harifran pa torsdag men jag mar bara bra:D pussmin alskling

2009-11-24 @ 12:27:11
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback