pizza och våfflor!

Det har varit pizzakväll och våffeldag och massa annat mys denna veckan! Och imorgon åker jag och Martin hem till Falköping. Det är släktträff med bowling, mat, fest och dans (ett himla pådrag dom styrt upp asså!) och Emelie fyller 18 och det ska ju givetvis firas det med.

Jag och Jessie var nyss på spining och nu ska vi laga wok, lite utav vår specialitet faktiskt. Sen blir det lite packning och mys! Det var det, eller ne. Idag är lite utav en speciell dag, men varför håller jag nog för mig själv, för nu iaf :)


Kommentarer
Postat av: agnes

jag slänger iväg ett tack jag med:)ha det så gött i helgen nu då, hälsa familjen andersson! puss

Postat av: Olivia

Den där släktträffen alltså, oh lala! ;) Utgång efteråt?

2009-03-26 @ 22:53:18
URL: http://[email protected]
Postat av: em

va vacker du är jenni ! ses ikv! love

2009-03-27 @ 14:29:18
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback