datum.

Det var övertid idag och det kan ha varit det absolut segaste, tråkigaste och jobbigaste övertiden jag varit med om.
Och jag som hade massa jag tänkt göra idag. Men jag har avklarat det viktigaste, datumen! Datumen till vår resa alltså, nu har vi skickat in dom till Kirloy, så förhoppningsvis är det bokat och klart nästa vecka. Det är liksom högtid nu. Åh, vad bra det kommer bli.

Imorgon åker jag hem till Falköping. Och det ska faktiskt bli riktigt kul. På fredag ska vi grilla, dricka lite gött och prata ända in på småtimarna hos mig. Alla tjejer är hemma från resor, plugg osv. Helt lovely ska det bli!

Men nu ska jag till Martin och mysa, han är det bästa jag vet!



här är vi ju. gammalt kort, men se så fint.

Kommentarer
Postat av: Saaaara

thaaaaanks babe :). Hoppas vi ses någon liten sväng i helgen!!! :D

Postat av: agnes

hallå!

i veckan har jag inget planerat faktiskt. idag ska jag på ngn grafisk design utstællning. vad ska du gøra? leka?

hur var helgen i fkp? puss

2009-06-08 @ 08:13:39
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: agnes

den ær på rockefeller, moa stæller ut bland annat.

helgen var bara bra, kul med musikens dag!

ja vi planerar in en fika tycker jag, imorgon kanske?

2009-06-08 @ 13:36:17
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: agnes

yes, øl imorgon låter fint. titta på fotboll idag eller? planer før helga?

2009-06-10 @ 08:23:29
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback