tiiisdag

Hallou!
Det är tisdag, och imorgon är det onsdag och snart är det helg igen. Så känns det typ, veckorna bara flyger förbi. Men det kan jag tycka är rätt gött just nu. Det kan gå snabbt fram till våren nu tycker jag.

Jaja, ihelgen blev det en in- och utflyttningsfest hos Fiddern och Daniel. Väldit lyckat och väldit kul! Jag kör lite bilder ist för att skriva om'et!



..så!

Igår var det fika med Marie, Karin och Jessie på Sör! Väldit mysigt :) Och efter det blev det mer mys hos Martin. Lite måndagsmys helt enkelt.

Ne, nu ska jag försöka ta tag i denna dagen.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

det får vi ta fler gånger! :)

Postat av: agnes

ja va fan sulle ja göra liksom:) ses imorgon babe

2009-01-22 @ 16:44:16
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback