lördag!

Det är lördag och jag är lite seg, men jag ska snart ner på stan för att möta Lina. Det blir nog lite shopping och buffé på Peppes. Det var tal om skridskoåkning på Karl Johan, men jag passa den idag asså. Men ikväll är det fest (givetvis typ?) och det blir nog en riktigt stor fest och det ser jag framemot. Mycket vänner och mycket nytt folk, så det ska vara liksom!

Igår var det mys för hela slanten, en riktig mysfredag faktiskt. Först lite quality time med Karin och sen fortsatte myset hemma hos mig med prat ända in på småtimmarna. Åh, så bra.

Men nu var det som sagt stan.
Peace!

Kommentarer
Postat av: agnes

vi kör nog en terran ikväll asså! på juldagen kan man knappt säga att jag var där, om du förstår:) och samma gäller dig! haha. gött med storfest. vi hörs nästa vecka.

Postat av: Cissi

jag älskar när du spontanringer! du är love!

2009-01-10 @ 16:59:58
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback