sydney del 2

Nu har solen antligen hittat tillbaka till Sydney och det kanns riktigt gott, man blir ratt bortskamd med sol nar man haft det i snart 2 mander.

Haromdagen var vi hos Jenni och Hanna och jag har hittat min dromlagenhet har i Sydney, med loft och en egen liten takterrass. Finns det sanhara i Oslo tro?



Idag har vi mest hangt i en park, solat och last. Sen blev det en liten tur pa stan och lite mer rea shopping, kommer att fa skicka hem ett paket med klader men det kanns lite kul att ha massa nytt att se framemot nar man kommer hem sen.

Imorgon ar det nyar och 2009 har varit ett annorlunda ar. Mycket har hant och mognat skulle jag vilja saga att jag gjort. Det har varit ett bra ar, men jag ar faktiskt overtygad om att 2010 kommer att bli battre, bara det att jag kommer inleda det med en stor picnic i en mysig park i Sydney och titta pa det omtalade fyverkerierna fran bron tillsammans med dom jag tycker om mest, kanns underbart.

Nu blir det nagra bilder till innan jag och tjejerna ska ut pa en mysig promenad i hamnen.



GOTT NYTT AR!
kram Jennifer.

Kommentarer
Postat av: karin

det kommer lätt bli ett karin och jennifer år!

Postat av: Carro

ser skapligt underbart ut=)

2009-12-30 @ 14:56:10
URL: http://carolineeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback