måndag igen!

Det har varit fullt upp hela helgen.
I fredags kom Linus och Adam upp, det skulle ta tag i lägenhet letandet och bodde hos oss.
Så ifredags blev det lite öl och spel hos Erik och Dennis. Som vanligt så blev det Med andra ord, som är jättekul, sen körde vi lite charader och det var ännu roligare. Carro var nog bäst på det. Trevligt var det iaf.

I lördags var vi på stan och så blev det lite shopping och mat. Sen var det typ bara komma hem och göra sig ordning inför kvällen. För då var det fest, och vi hade förfest hemma hos oss. Och tema denna kväll var dans! Det blev liksom massa sportdanser, och vattenspridaren är inte och leka med ska ni veta! Haha, lyckad kväll!



Igår var värre, vi var sega så in i. Det blev film typ hela dagen och sen gjorde vi lite chokladpudding också. Det var inte igår så att säga.
Innan jag och Jessie skulle sova igår pratade vi  lite om hur länge vi hängt ihop och allt vi gjort. Och hur mycket mer vi ska göra. Som vi skrattade! Jessie är bäääst, puuuss!

Idag blir det nog rätt lugnt, jag är lite seg och vädret är inget bra. Men det gör inget. Glad är jag iaf.
Det var nog allt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är så sööööta hela högen! PUSS

Postat av: Marie

skönt att du inte tycker det, för jag känner mig sjukt tråkig när jag skriver inbland :) yes, det blir i vinter. i januari faktiskt, så det är ett tag kvar. var tvungen att vara kvar på jobbet över jul och så, men det känns rätt okej. pussochkram!

2008-09-08 @ 22:47:20
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback