.

Det var inte igår, men så vidare mycket har inte hänt. Mest jobb!
Ifredags kom mamma hit och hälsade på. Så det har varit en lugn och mysig helg. Rätt skönt att få ha mamma lite för sig själv :) Vi var på stan, de blev lite shopping och fika. Jag hittade ett par jättehöga men underbart fina skor och ett linne. Jag är inte så vidare shopping sugen nu för tiden dock (kanske därför jag aldrig har tid att använda de, eftersom de enda vi gör är att jobba jobba jobba!) Sen blev det mat på Tullins och bio. Som sagt, väldigt mysigt :)


När vi kom hem från bion i lördags så var de lite folk här hemma, så då blev de några glas vin, mys och mycket skratt till sent in på natten.

Igår kom Lollo, hon ska bo hos oss denna veckan. Kul tycker jag :)
Idag ska jag försöka träna, och sen får vi se vad som händer.
Det var ett tråkigt inlägg, men så är det ibland.

Kommentarer
Postat av: agnes

vart jobbar du nu? på tiedemanns?:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback