staying too long in one place

Jag är nästan frisk, jag är alltså nästan back on track. Skönt det! Att vara sjuk är inte riktigt min grej känner jag, men visst är ledigheten ett plus!

Igår var det skola. Inget speciellt hände, som vanligt då.
Efter skolan pratade jag med Cissi och beslöt mig för att hjälpa henne att flytta, för det har jag ju inte gjort några gånger för mycket de senaste. Jaja, effektiv flyttning var det iaf, en flytt på 3h. Och det blev bra, lite mindre men mysigare! När vi var klara var vi rätt hungriga och kände för att fira flytten. Vi ringde till Marie och frågade om hon ville hänka på, givetvis ville hon det! Det blev Mingus, som vanligt, men vi hade de också trevligt, som vanligt :) lovelovelove!

Idag var det högskoledag, och jag kände inte att de gav mig så mycket. Så jag trampade hem lite tidigare.
Nu ska jag skriva min individuella projektredovisning, sen blir det nog en lugn eftermiddag. Vilket känns skönt.

Imorgon är det så jävla mycket fest, och som jag längtar.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, jävligt bra faktiskt (tror jag?). hur var din? höhöhö!

Postat av: Marie

haha, hon är fan inte att leka med. fladder säger jag bara. herrejävlar.

2008-03-13 @ 14:47:45
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: ellen

fest är det, minsann

2008-03-13 @ 14:59:55
URL: http://sittstill.blogg.se
Postat av: Henke

Jävla mycket fest låter som en jävligt rolig kväll!

2008-03-13 @ 17:10:19
Postat av: Cissi

OOOOOHOHOHOHOHO!!!!!! (u know what i meeean!)

2008-03-13 @ 19:58:09
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback