så naajs!

Det är söndag och jag är jätteglad!
Kanske är det för att jag vet att helgen inte är slut än, eftersom det är studiedag imorgon eller så är det för jag hade jättekul igår. För igår var det fest, en jättebra fest. Vi drack drinkar och dansade, alltid dans! Vi lekte bondgård och jag tror Marie har film på detta, haha! En riktigt naaaaaaaajs kväll liksom!

I fredags var det mys hemma hos Cissi. Vi köpte morötter och dipp, godis och skulle kolla film. Men vi var för oseriösa för att kolla film, så vi beslöt oss att kolla förbi ålle en sväng, och där flummade vi så in i kan man väl säga. Haha! Sen hämtade vi upp Haaga och David på stationen och pratade och skrattade. Alltid lika trevligt :)
En riktigt bra fredag med andra ord.

Idag är de rätt bra väder och jag är inte bakfull alls, vilket jag trodde jag skulle bli. Men jag klagar givetvis inte.
Idag blir de nog en mysdag hemma med familjen. Det var längesen vi bara tog de lugnt, och det ska bli mysigt.
Gå ut och gå ska jag göra med!

Men nu ska jag mysa vidare.
So long folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback