fest fest och ännu mera fest!

I fredags var de fest och det var svinkul. Det började med after work på Mingus, sen var det en jättebra förfest hos Seban och sen Nouveau där Simpan var DJ. Det var en sån chill och fest stämning på samma gång, och alla var glada och mycket dans blev det.

Igår var det jobb och jag och Nate flummade som vanligt. Det var lugnt så in i på jobbet så vi slöade mest, kändes rätt gött med tanke på hur hårt det var i fredags.
På kvällen träffade jag Cissi, vi åt pasta carbonara och sallad, morötter och dipp igen, det är löööve. Sen kollade vi melodifestivalen och myste. Det var en lugn, mysig och behövlig kväll :)

Idag är det jättefint väder och jag är sugen på dans igen, tur för mig så är det fest ikväll igen. Simpan ringde precis och sa att förfest var fixat, skjuts hem med, så ser ingen anledning till att tacka nej till detta.



Kommentarer
Postat av: Cissi

oooootippat att jennzor inte skulle banga! moha!

Postat av: jennifer

inte så va va!

2008-03-17 @ 03:14:58
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback