back in school!

Det är tisdag och så var man tillbaka i skolan efter sitt sista lov på ett bra tag. Känns bra faktiskt, och nu är det bara två månader kvar till student. Och innan studenten ska de hinnas med en massa, jag och Jessie ska till Barcelona och hälsa på Marie och Sara, sen ska kanske jag, Emelie och pappa åka till London en weekend, jag måste hälsa på Henning i Uppsala med Karin, ett himla flängande men allt ska bli så kul! Och själva studenten är ju något man längtar till så in i. Jaja, allt kommer när de kommer :)

Idag var de som sagt skola, sen åkte jag ner till stan och fikade med Cissi som jag inte träffat på ett tag, givetvis har vi alltid mycket att prata om, och planerar även en hel, haha! Sen blev de träning och solning och efter de har de varit rätt lugnt. Ska ge mig på svenskan lite lätt och sen ska jag sova.
Det var nog de, så puss då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback