we'll sit beneath the mango tree

Jag är trött men glad.
Idag var skolan otroligt seg, och jag slutade 15,40. Men jag träffade Cissi lite och det var typ andra gången sen jullovet. Vi lyckas aldrig träffas i skolan så det var kuuuuuuuuuuuuuuuuuligt :)
Efter skolan åkte jag hem och bytte om, för det var dags för träning. Jag och Jessie gick på ett corepass och körde lite motion i gymmet sen. Gött. Corepasset kommer ge mig träningsvärk imorgon, men jag gillar nog att ha lite träningsvärk ändå tror jag.
Sen kom jag hem och visste att jag behövde plugg spanska och svenska. Men jag har bara pluggat svenska, eller plugga skulle jag inte vilja kalla de, mer kollat igenom det. Jag är inne i en orkar-inte-plugga-period nu och det känns lite jobbigt eftersom jag har en massa saker att göra framöver. Jaja.

Nu ska jag byta sänglakan och sen sova.
Jag är sugen på fest och dans.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

vi ses ALLDELES för sällan, vi borde ses mer....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback