snart freeedag!

Hej!
Nu är det snart helg, och det känns riktigt skönt. Ska bli kul att komma igång med huset lite, måla och fixa. Det är alltid kul att inreda.
Imorgon ska vi fira Lasse en sväng och på kvällen var de tal om att gå ut och äta och efter det bowla, med lite trevligt folk. Jag och CJ blir nog ett lag på bowlingen, vi var grymma sist asså :) Sen har Ceccan kommit hem från Egypten också, pratade precis med henne. Dom hade haft de varmt och fint, oväntat.
Ska bli kul att träffa henne, hon var borta hela lovet i Norge och sen Egypten så det ska bli trevligt :) PUSS!

Jag köpte en bärbar dator igår, det blev en LG, den var riktigt fräsch faktiskt. Jag är nöjd!

Har precis varit och tränat och idag gick riktigt bra, ett effektivt pass.
Ne, jag tänkte nog lägga mig och läsa lite.
Det var de, puss.

Kommentarer
Postat av: Sara D

Ja det låter som en alldeles ypperlig ide.. det gør vi nær mitt rum ær relativt klart så kan vi vara dær! Have fun! Pyss

2008-01-11 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback