måndag och nytt schema..

och mitt schema är lite utav en love/hate situation. Kan inte bestämma mig om det bra eller dåligt, så det är väl ok iaf. Mina måndag är jättebra och det känns ju skönt att börja med en bra dag.
Jaja.
Ifredags var det fest. Vi var en massa i dykarhuset och vi till Skövde några stycken där det var studentfest och det var jättekul faktiskt. Det var mycket folk, och bra drag.
I lördags var jag i huset och fixade hela förmiddagen och på kvällen var det jobb som gällde. Men det var jättelugnt så vi stängde en timma tidigare, så det var rätt gött.
Igår var jag i huset och grejade och äntligen börjar vi komma någon vart. Det ska bli kul att flytta in, vilket vi gör nästa vecka. Det blev lite träning med Jessie också, och på kvällen var det chill med CJ. Vi kollade gossip girls och pratade lite, treeeevligt.

Idag ska jag till pappa och sen får jag se om jag orkar plugga lite, men skulle inte tro det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback