like a shoebox of photographs

Det är storm ute och jag har spanska prov imorgon, men det gör inte så mycket. Jag längtar nästan till imorgon bara för att få göra provet, inte för att jag kan det utan för att jag orkar skjuta på det mer. Jag vet att det kommer gå dåligt, men just nu orkar jag inte bry mig.
Skolan är tuff nu, har ett prov/inlämning fram till v.13, det känns inte riktigt som jag ser ljuset. Det tar liksom aldrig slut. Det är nu jag tröstar mig med att det är sista terminen och att det kommer gå fort, för vårterminen går ju alltid fort, eller?

Och inte nog med det, jag bor i en flyttlåda. Jag har packat ner alla mina saker i mit rum i en låda. Nu ska jag bara gå igenom garderoben och packa ner kläderna. För imorgon flyttar vi. Men jag slipper flytta omkring allt, för jag jobbar direkt efter skolan, det känns faktiskt riktigt skönt. Jag jobbar lördag lunch också! Så flytten får det andra fixa, naaaaaaaaajs!

Men trots vädret, plugget och flytten är jag glad. Det mesta går rätt lätt nu, utom plugget då. Det ska bli kul att flytta och snart är de lov och ah. Det är bra helt enkelt!

Jaja, igår var jag hos Jessie och pluggade lite spanska, sydde om en kjol och åt vindruvor. Vi hoppade över träningen igår och tog de lite lugnt istället.


Ne, jag tror jag ska återgå till plugget.
Jag ska tända lite ljus, ta fram böckerna och ta mig en frukt! 

Kommentarer
Postat av: C lover

uppdatera mera love!

Postat av: C lover

huuuuur ska vi göra? :)

2008-02-05 @ 19:35:02
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback