142 dagar till studenten!

Här sitter jag i sängen med min nya dator och bloggar och jag gillar den, mycket!

Kom hem från bandyn rätt nyss och den gick svinbra, det var riktigt kul idag faktiskt. Vi var inte så många idag, så det blev lite mera spel, kuuuuuuuligt! Jag gillar spela bandy. Jag, CJ och Simon pratade om att hyra en lokal någon helg och spela några stycken. Vi får väl se.

Idag hade jag två lektioner och slutade tio, riktigt najs. Kom hem och läste lite, sen gick jag på naturen men det gick inget vidare asså, jag var rätt okoncentrerad, men eh. Kan jag det? Det vet jag inte, men det lär jag att märka imorgon. Skönt att få de gjort. Jag fattar fortfarande inte varför vi läser naturkunskap B, när inte ens naturarna gör de, men jaja. Kämpa på liksom.

På tal om naturen, idag satt vi på naturen och gjorde ingenting som vanligt. Men jag räknade dagarna till studenten och idag är de 142 dagar kvar, rätt najs. Det går fort och jag gillart.

Ne, nu ska jag sova.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: C. med S

ojoj... 142, det är inte så mkt, hinner vi ses innan dess?

Postat av: jennifer

det hoppas jag verkligen :)
fika ngn dag kanske?

2008-01-16 @ 23:23:19
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: C.

sounds like a plan! :D

2008-01-16 @ 23:54:53
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback