woho!

Ja, nu var det ett tag sen och flyttar har vi gjort.
Men det är fortfarande lite rörigt och så, men vi börjar få ordning på det och fint kommer det bli. Köket och vardagsrummet är snart klart, och alla sovrum är typ klara. Så det är göööött. Sen tar de sin tid, men jaja :) Bra är det iaf.

I fredags var det jobb och flytt, så det var det.
I lördags hade jag och mina babes planerat en överraskningsfest för Marie, men givetvis drabbades hon av maginfluensa samma dag och hur stor är chansen?! Men eftersom allt var fixat och förfest en klar så beslöt vi oss för att ha överraskningsfesten iaf och kul var det! Jag och Cissi gick igång hårt, för hårt? Ne, precis lagom och lite till.

I söndags var värre, jag var bakfull och hade rätt mycket att göra i huset. Det blev inte så mycket gjort utan jag och Emelie flummade omkring och tog det jättelugnt. Vi kan flumma riktigt ordentligt jag och Emelie. Jag tror mamma och Lasse lite irriterade ett tag, men vi slutade inte för de. Jag blir alltid på ett extra flummigt humör när jag är bakis.

Igår klippte jag mig, och jag gjorde en impuls grej och klippte lugg. Men inte så mycket utan bara lite, så den går att ta åt sidan om jag vill det. Men det blev snyggt, kul med förändring och mitt hår växer fort ifall jag tröttnar på't.
Här får ni en bild på't!



Nu ska jag iväg och spela bandy, sen ska jag nog läsa igenom naturkunskapen en gång!

Kommentarer
Postat av: Marie

det ser skitsnyggt ut, babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback