:)

Det har varit lite dålig update det senaste! Men det är så mycket hela tiden och jag hinner inte riktigt med känns det som. Men allt flyter på som vanligt och det är liksom hur bra som helst!

I fredags var det julbord med jobbet, och det var faktikt hur kul som helst. Ett riktigt fylleslag lite så (här kommer lite bilder!)


I lördags var det en riktigt mydag. Jag chillade hemma hos Karin nästan hela dagen, vi lagade mat och kollade film och bara var. Mys helt enkelt! Sen tog vi tag i't och det blev lite träning. Efter det fortsatte myset hela natten. Och det var verkligen hela natten :)

Söndagen skulle jag och Karin egentligen äventyra lite, komma ifrån stan lite. Men det tog inte lång tid förrän vi insåg att vi var jättehungriga och det slutade med på att vi satt på Tullins (som är det mysigaste stället ever!) i 4 timmar.

Så för att sammanfatta det hela har min helg varit absolut lovely!
Nu blir det träning med Karin och Jessie, sen blir det mys :)
Peace, Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Klas

just for the record...Kortet hänger på väggen.

Postat av: Klas

!

2008-12-02 @ 17:19:39
URL: http://accordingtoklejs.webb.se
Postat av: CiZzo

alltidalltidalltid. du är så mkt mer än du förstår.

2008-12-03 @ 20:35:27
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback