oho!

Hej min kära vänner!
Det är tisdag och det har varit övertid. Både igår och idag, och imorgon och torsdag. Eventuellt lördag också. Men jag får se hur mycket jag pallar, tror jag jobbar ihjäl mig snart.

Men vi kör helgen lite snabbt tycker jag:
I lördags var det ju som sagt julbak och givetvis blev det lite öl och spel till det också. Efter julbaket och när folk börjat dra sig hemåt för preparing time inför festen, så flummade vi tjejer ur riktigt rejällt hos Sara. Alla var trött och lite små fulla. Det är då det är som roligate nästan. Lina kom massa svåra ord och jag hade de på mun hela tiden (internt förstår ni, men jävligt kul!) Sen åkte jag och Jessie hem för att göra oss iordning och redan då börja de spåra lite mer, men på ett bra sätt givetvis. Sen vidare till Frida och Håkon, dom hade inflyttningsfest. Och sen vidare till Martin för lussefest. Någon utgång blev det aldrig, för de hanns inte riktigt med. Men det gjorde inget för röj var de ändå.

Men så bakis som jag var i söndags var hur längesen som helst jag var. Jag mådde så otroligt dåligt, men jag blev ompysslade som tur var :)

Ne, ni får lite bilder sen måste jag gå!
Fler kommer senare kanske.



Med kärlek,
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback