ö-ö-övertid!

Idag var det övertid, en 13,5h lång arbetdag alltså.
Men idag gick det riktigt lätt att jobba över, det var faktiskt kul och sen är det gött med lite extra cash också!

Pratade med Hanna förut, och jag känner att jag längtar hem efter familj och vänner nu asså. Ska bli riktigt gött med två veckors ledigt i jul. Hinna vara hemma lite och inte bara flänga omkring hela tin.

Det är så gött, för allt känns verkligen jääättebra just nu! Varför det  är så håller jag dock för mig själv, precis som man ska med vissa saker :)

Ne, gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: agnes

hola! övertiden är najs i bland asså:) flumma lite ba! blir det mycket nu innan jul eller?

vad bra att du mår bra!:) pussokram

Postat av: agnes

jag letar inget jobb just nu, ingen idé eftersom att jag ska vara hemma i två veckor. men kanske har ett jobb som receptionist i januari. jaja, svårt att få jobb nu har jag hört så vi får se:)va blire till helgen då?puss

2008-12-11 @ 09:31:49
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: agnes

åh vad mysigt! hälsa flickorna från mig!:) yes det blir nog fest för mig också, som vanligt. lite julklappsinhandling också! najs, vi ses. puss

2008-12-11 @ 16:47:02
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback