julbak och givetvis en fest!

Det är lördag och jag sitter i lägenheten alldels själv. Det var längesen jag var helt själv och jag känner att det är otroligt skönt att ha lite egentid. Behövligt liksom! Så nu är det lite städning pågång, också behövligt haha.

Idag blir julbak hos Sara. Riktigt mysigt ska det bli. Ett mysigt gäng som ska göra lussebullar och peppakakor och dricka glögg. Juligare än så blir det nog inte just nu. Men först ska jag ner på stan och skriva ut lite kort, äntligen så att säga!
Ikväll blir det fest (ovanligt). Antingen blir det inflyttningsfesten hos Frida eller Lussefest hos Martin. Men jag tror det lutar åt inflyttningsfesten faktiskt, men vi får se.

Ne, det var som sagt lite städning på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback