killarna har anlänt!

Killarna har anlänt, och vi har varit på IKEA igen för att handla lite mer saker. Jag älskar IKEA! CJ och Johan bygger ihop sängar och jag och Jessie ska fixa lite med de andra sakerna. Det börjar de lika något här hemma och detta ska vi fira med öl och tacos ikväll.
Jag tänkte ta lite kort på lägenheten och så, men de tar vi senare :) Just nu, ska vi greja lite här som sagt.

Min måndag har varit underbar, och jag tror bara den kommer bli bättre!
Puss från oss (jennifer, jessie, CJ och johan!)



PS. Detta kommer bli så bra, vi kan vara de bästa gänget ever ju! DS

Kommentarer
Postat av: Hannil

Åh vad mysigt ni verkar ha det. Jag bara måste komma och hälsa på er snarast! Jag saknar er<3 PUSS

2008-08-25 @ 20:30:19
Postat av: KG

woho fyfan va kul. jag är lite sugen på norwegen too. kan kanske bli till våren :D

Postat av: Cissi

i helgen, i helgen! :D

2008-08-26 @ 16:36:26
URL: http://Cirre.bloo
Postat av: Anonym

åh tack du med på den bilden med cj.

shit vilken sen kväll det blev.



jag körde med jörgen, det gick fett bra. fatta vilket beröm jag fick, bara lite speglar jag skulle ha koll på.. lägenheten snygg nu elr? är fett nyfiken. missya

2008-08-26 @ 21:27:55
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback